Jobb och sims

Idag jobbar jag 08-12, sen hem och vila för att fortsätta jobba från16-08 imorgon. Så nu sitter jag på mitt andra pass. Är riktigt trött idag! Somnade till en timme förut när jag var hemma. Trodde aldrig jag skulle orka gå upp från sängen. Men som vanligt måste man tvinga sig upp! Och inte är jag ledig i helgen heller.. så jag missar hela göteborgskalaset (jag vet att det heter kulturkalaset nu, men för mig kommer det alltid vara gbg kalaset!)

Men! jag får helt enkelt underhålla mig med mitt sims 3, haha. Installerade det igår och nu är jag fast. Men satan vad svårt det ska vara för killarna att flytta in till mig då! På sims 2 så lät jag massa killar bli kära i mig och sen bad dom flytta in till mig bara för att komma åt deras förmögenhet ;D Men nu är det mycket svårare.. hur mycket ska man behöva smöra egentligen?!

Stora problem jag har ikväll ;) Jaja, imon ska jag på kräftskiva iaf.. ska bli så gott :D


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback