Dags att köra igång träningen!

Har inte tränat på några veckor nu pga att jag varit sjuk, så nu har jag precis kört lite hemmaträning.. och OJ vad det känns i benen, rumpan och armarna! Helt spagetti :D Måste ha tappat en hel del styrka för svag kände jag mig allt! Ska bli riktigt skönt att komma igång med träningen nu, måste ju vara fit inför thailand resan ;D. Jag kommer få börja försiktigt men snart är jag tillbaka på mitt vanliga tempo. Och cykeln ska jag börja ta till jobbet igen!


Världens snyggaste rumpa och kropp! Håller ni inte med?! Varje millimeter är perfekt.


Martina och jag har redan börjat planera utklädnad till halloween. Vi har pratat om vampyrer, med lite blod på oss ;) Sist var jag en playboykanin. Inte så skrämmande kanske. Men det var kul att klä ut sig på det sättet för en kväll! Fattades bara en Hugh Hefner vi min sida, haha! Längtar faktiskt till halloween.. då blir det chalmersfesten! :D


Looove rosa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det på bilden? Lite i tanigaste laget för min smak men ful var hon ju inte ;)

2009-08-20 @ 16:39:27
Postat av: - SANDRA -

Kommer inte ihåg vad hon heter, haft bilden på henne så länge :)

Postat av: Micke

Hmm, fin fint båda två alltså. :-)

2009-08-20 @ 18:27:57
Postat av: Anonym

Gör hon blinddates ;)?

2009-08-21 @ 15:23:12
Postat av: En snubbe

Carmella Decesare host... Men din kropp e ju faktiskt precis lika nice! Om inte ännu finare! =)

2009-08-22 @ 13:41:35
Postat av: Anna

Har du inga fler fina nya bilder på dig?

2009-08-23 @ 18:13:11
Postat av: Hihi

du i den utklädnaden gör så att man sprutar på direkten asså

<3

2009-10-21 @ 14:20:27

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback