Seg dag..

Nu ska jag hem till mamma och pappa för att äta middag där. Skönt att slippa göra egen mat idag :) För övrigt så har denna dagen varit sååååå seg. Vaknade kl 8 av en jätte konstig dröm, så kunde inte somna om. Vilade mig lite vid ett och somnade då en timma ca. Och nu är jag tröttare än vad jag var när jag vaknade kl 8! haha.

Snart är det jul med.. eller ja, om en månad då :) Men det går så fort! Måste börja köpa julklappar snart.. INNAN alla galningar ska ut och köpa. Köper man julklappar precis innan julafton så måste man typ ta med ett basebollträ så man kan puckla ner alla så att man kommer fram i vimlet haha :D Och sånt orkar man inte.

Jaja, Mot Askim nu!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha söt, det fixar vi i så fall :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback