Ännu en till..

Många som anmäler sig nu! Sex stycken kvar sen har jag fyllt min topp 10 lista!


Lill Lang säger:

vilka jävla pattar du har

Lill Lang säger:

fint ansikte också, men jag vet iaf en grej som skulle göra det finare

(F)Sαηdrα säger:

hmm ok.. som?

Lill Lang säger:

min kuk i din mun

(F)Sαηdrα säger:

äh.. "okej"

Lill Lang säger:

e väl alltid snällt att ge skönhets tips?

(F)Sαηdrα säger:

Haha, fattar inte hur du hamna på min msn.. men bort från den ska du! Ciao

Lill Lang säger:

sug min :)


Block!

IDIOT TÄVLINGEN, TOPP 10.

Anmälning till tävligen sker i Lillhagen i Receptionen.


Topp 10:

1. Mr Runk jaao

2. Mr Cam Niklas

3. Mr skönhetstipsaren Lill Lang

4. Mr korvmackan Burt

5. Är du den Lyckliga ?

6. Är du den Lyckliga ?

7. Är du den Lyckliga ?

8. Är du den Lyckliga ?

9. Är du den Lyckliga ?

10. Är du den Lyckliga ?


Kommentarer
Postat av: Knut

Hahahaha.... så funny :D Finnes mange utrolig assholes i verden :D lol

2008-11-24 @ 00:13:53
Postat av: F

Haha, sköna grabbar!

2008-11-24 @ 09:08:48
Postat av: x

bra att du inte har lagt ner bloggen,kan inte kolla sa ofta eftersom jag ar uppe i Anderna,kul at hora lite fran Norden,jag vet att du alskar katter a sakert hundar med men har uppe sa finns det dog fight bizzart!! har sett lite orkade inte se sa mycke.

har betyder hundar som nada,men du maste forsta att har har dom inte sa mycke pengar sa dom gor va dom kan for att matta sina familjer ush men sa ar verligeten har uppe.

Lycka till med karliken hehehe

Hail fran Los Andes

2008-11-26 @ 01:29:17
Postat av: Katten

Vad fan är det med folk ? Antagligen en utlänning som inte har något hyffs och vet hur man behandlar en kvinna !

2008-11-26 @ 02:00:05
Postat av: Anonym

Æsj, mye ekle gutter..... Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg med bilder fra leiligheten din jeg! Hadde vært gøy å sett åssen du hadde det :)

2008-11-26 @ 15:00:06
Postat av: Hunden

Katten, varför måste det vara en utlänning? Menar du på allvar att svenskar kanske är det mest hyffsade folket i världen?



För det är exakt det som din kommentar indirekt säger.

2008-12-14 @ 04:34:25

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback