Uppdatering

Är sjuk.. igen! Var inte alls längesen jag var krasslig och nu var det dags igen. Började hosta i fredags.. så har hostat hela helgen. Sen på söndagen fick jag lite ont i nacken.. en nackvärk som bara blev värre.. och idag känner jag mig stelopererad. Kan ju inte röra på nacken.. gör så ont! Plus att jag fick feber i natt.. Så det blev inget jobbande för mig idag.. jag som hade behövt jobba. :( Det var dom dåliga nyheterna..

Dom roliga nyheterna är att jag köpte en 42 tums platt tv i lördags :).. För min kommande lägenhet. Allt ska nämligen vara nytt då :). Nästa sak jag ska införskaffa blir nog en soffa. Har kollat på några så det blir nog bra! Vill så gärna flytta nu bara. Inflyttning 1 juli är det, vilket är ett tag kvar. Men som tur är så tror jag att jag får ta lägenheten i juni.. but still.. ett tag kvar!

Men nu ska jag fortsätta med att vara sjuk och att spela Mario kart. Det gamla kultspelet! Det håller fortfarande :)


Kommentarer
Postat av: Chris

Jee, et nytt innlegg fra søta... Fint bilde, kjipt å høre du har blitt syk da, får håpe du blir fort frisk igjen. :) Og Nice med stor tv da :)



God bedring Sandra.



Kram Chris

2008-05-26 @ 19:50:13
Postat av: Knut

Hei igjen. Lenge siden jeg har kommentert nå, I am so sorry about that.



Dumt at du har blitt syk igjen da. Er syk selv nå, men det er mest på grunn av allergi!!!! Konstant vondt i hodet og nyser minst 50 ganger om dagen. Skal til legen om en halv time nå, så får se hva han kan få til.



42" tv altså :D Det er nice da.. har "bare" 37" selv jeg, men er stort nok for den plassen jeg har. Men flytter til Oslo i januar, så da blir det kanskje en større en.



Og jeg ble veldig imponert nå, at du spiller Mario kart :):):) Er det på Nintendo 64 eller Super Nintendo eller den nye på Wii..? Uansett, koselig å chatte med en felles "gamer" :) Liker du å spille andre spill da..? Jeg har forresten en gamer-blog du kan sjekke ut hvis du vil :) Legg igjen en kommentar hvis du er innom da :) Er ike sa mange som leser den, så blir glad for alle kommentarer :)



Håper du blir frisk igjen snart da, og du må ABSOLUTT ikke slutte å blogge!! Jeg ser fram til hvert nye inlegg du skriver her. Så keep it up, my dear :)



Kram fra Knut :)

Postat av: F

Härligt att se dig igen ;)

Krya på dig!

2008-05-27 @ 09:11:54

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback