Tänkt lite..

Hmm.. har funderat lite på min blogg. Kanske tar och lägger ner den. Känner att jag just nu aldrig har tid till att uppdatera. Jobbar på dagen, upptagen om kvällarna.. är även upptagen på förmiddagen då jag tränar.. hmm. Men samtidigt är det tråkigt att bara sluta med allt och inte ha kvar sin lilla "dagbok" :P. Aja, Jag får tänka lite till :)

Kom nyss hem från jobbet i alla fall och ska ta en dusch nu. 4 timmar kvar tills lönen kommer in på kontot! Underbart ;)..

För övrigt så var det en väldigt kul dag på jobbet. Skrattat sjukt mycket! Dom är för roliga asså :)

Men som sagt, dusch nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2008-05-22 @ 20:36:16
Postat av: Micke

låter tråkigt, jaja för min del behöver du inte skriva nåt, bara några urringningar emellanåt ;-) gärna när det är regnigt och tråkigt.

2008-05-22 @ 21:15:12
Postat av: Jimmy

Jag håller med de andra som skrivit !!!



Jag tycker om att läsa din blogg, kul och följa! Och sen att du ser ut som en gudinna gör ju inte att den blir sämre!!



Lägg inte ner den!!



Pussar/Jimmy

2008-05-23 @ 06:46:36
Postat av: Jonas

Jag hoppas du inte lägger ned den. Bättre lite roliga inlägg ibland än inget alls....

Se det som en rolig grej och inte som ett tvång :)

2008-05-23 @ 07:12:09
Postat av: F

Gud vad trist, men jag förstår att motivationen går upp och ner. Men det är klart det är alltid härligt att se dig må bra med andra saker än att lägga tid på bloggen! Kommer sakna dina inlägg samt bilder från ditt liv.



Lycka till med vad du än bestämmer dig för.



/F

2008-05-23 @ 09:37:55
Postat av: Anonym

Du kan jo bare oppdatere når du får tid, må ikke gjøre det hver dag når du ikke har tid, men blir trist hvis du legger ned bloggen, er morro å følge deg, men du må jo gjøre det som er best for deg selvfølgelig :)



Puss Chris

2008-05-23 @ 13:34:53
Postat av: ..

du borde fortsätta blogga/lägga upp bilder - du liknar Trina Michaels sjukt mkt så det e ett nöje att se bilder på dig :)

2008-05-25 @ 23:50:31

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback