Fick den!

Jag fick lägenheten! Det är nu dags för mig att lämna skatboet och detta känns väldigt bra! Så det är blandade känslor här hemma. För ingen vill att jag ska flytta men samtidigt är dom glada över att jag äntligen fått en lägenhet.. har sökt lääänge.. Men jag kan ändå känna att det är lite tråkigt.. att bo ensam i en stor lägenhet.. behöva göra allting själv och så. Nu har det ju alltid funnits färdiglagad mat här hemma.. nada hyra m.m. Undrar hur det kommer kännas runt jul? Ska jag köpa en julgran helt ensam och pynta? haha.. sånt som man alltid gjort med familjen.. aja, man vänjer väl sig. Ska väl nångång skaffa mig en egen familj så ^^.. även om det är långt tills dess!

Men men, vad har jag gjort idag då? Hälsade på Emelie och slingrade hennes hår.. kul att se hennes nya lägenhet. All får typ lägenhet nu.. rätt kul :).. Sen har jag vart och solatvid havet. Så har fått lite färg :D Och nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback