:D

Jag har sökt lägenhet i tre års tid nu och NU fick jag lägenhetserbjudande. Min bästa vän Martina har precis fått en lägenhet i Tuve. Och vet ni vad som är mycket komiskt? Jo att den lägenheten jag ska kolla på ligger i samma hus som henne. Altlså vi kommer bli grannar isf!! haha. Hon bor på 79 och jag 83. Hur sjukt är inte det? Vi har bott grannar hela våra liv och ska fortsätta bo på samma ställe? hahah.. om jag nu väljer att ta den. Min plan var inte direkt att bo i Tuve. Så får se efter visningen.. men gud vad kul ändå! Kan säga att jag nu förstår Martina när det gäller ensamheten i lägenheten. Jag, helt ensam i en trea.. Happ! Vad ska man göra med det tredje rummet?

Aja, Nu ska jag iväg och jobba!

Puss

Kommentarer
Postat av: F

Skoj med egen lägenhet, tre hela rum. Det var lyxigt! Fyller du allt med kläder, smink och mjuka nallebjörnar? :)

2008-05-07 @ 15:31:02
Postat av: Torca

Sök lägenhet i Nya Frölunda. Bättre ..
palla tuve :s

2008-05-08 @ 12:59:01
Postat av: mini

hihi bästa vän:D:D:D: *glad*

2008-05-08 @ 17:23:11
Postat av: J.J

jag kan ju flytta in såklart!!!=)

2008-05-09 @ 17:32:14

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback