Tränings-fredag

Har precis tränat så nu sitter jag här med min Abtronic och tränar lite till. Ska efter det sticka till solariet för att sen åka hem till en välbehövlig dusch! Eller kanske ett bad? Vi får se.. Blir ren vilket som haha.

Imorgon är det final i melodifestivalen. Mycket spännande detta. Vem tror ni kommer att vinna?
Mina personliga favoriter är Charlotte Perelli, Sibel och Sanna Nielsen. Men jag tror ändå Perelli har bäst chans i Belgrad. Hennes låt är ju en riktig schlagerhit.

Men men, den som lever får se.. hehe.

Hörs senare!

<3

Kommentarer
Postat av: J.J

snäckan du kan din schlager klart Perelli vinner.. synd att inte Carola sjöng hero istället det var en riktig carola låt... ha det gott

2008-03-14 @ 18:53:44
Postat av: Katten

Till J.J

Carola är inte värd att tyckas om / sjunga den låten, Hon är riktigt äckligt självisk diva och allt möjligt, tex hon bryr sig inte hur fort / vart hon parkerar när hon kör bil, låter sin son köra bland gator i stockholm. Tror att man kan bota bögar med bön? hur idiotiskt är inte det. HON trodde t o m att när hon fick ett "låtsaskörkort" ur ett flingpaket av ngn programledare att hon kunde köra på detta kortet. Ja det finns hur mycket som helst att säga om henne tbh

2008-03-14 @ 22:16:45
Postat av: x

Ska inte kolla eftersom det är hockey,men hinner se slutet(om jag känner för det)hoppas att Christer Sjögren vinner,närå bara en bra låt vinner så Sverige vinner hela skiten hehe

2008-03-15 @ 17:34:53

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback