Tralala

I fredags tränade jag som ett as och idag känns det så förbannat mycket i rumpan, armarna och bröstmusklerna. Jag är helt skakig :P.. Men skönt är det! Så har precis tränat idag igen. Så himla skönt efteråt *nöjd*.

Ringde Martina för en stund sen och ville ha med henne ut på en powerwalk. Men hon var lite väl död efter festen igår. Men när hon piggnat till så ska jag allt dra med henne ut så hon kan promenera bort sina öl hon drack igår haha.

Sitter här för mig själv och lyssnar på massa musik just nu. Blir sprätt i kroppen då! Så ikväll blir det Hönö.

Och ja, Kameran ska med!

Förresten.. satt i några timmar igår och ändrade min blogg. tycker att den blev mer varm och vårig nu :)
Så nu är jag nöjd.

Krams


Kommentarer
Postat av: Knut

Hei hei..

Er lenge siden jeg har kommentert nå, så er vel på tide :)

Er enig i at bloggen din er varm og god nå, plus flotte bilder av deg på header'en er jo ikke negativt det heller :)

Hvordan gikk det i Oslo da..? Har du bestemt deg om du skal jobbe der..?

Håper alt er bra med deg :)

God Påske (K)

Kram

Postat av: - SANDRA -

Hej! :)
Blir inget Oslo, har hänt lite annat här som gör att jag stannar i Sverige :).
Glad påsk!
Kram

2008-03-23 @ 02:43:12
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: Knut

Dumt at det ikke blir oslo da.. :( Men men.. Håper du får det bra med det du har bestemt deg for da.. Er du på Facebook forresten..? :)

Kram :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback