Tråkig info :P

Ska snart slänga mig i duschen. Inte så gott o lukta solarie :P. Har vart på banken idag och fixat en ny internetdosa. Min förra pajjade ju totalt. Så har inte kunnat föra över pengar till mitt konto från sparkontot sen i onsdags! Så det var verkligen nada pengar på kortet. Så då får man ju lite panik, pengar behövs! haha. Men nu är allt lugnt igen. Och dosan man fick nu är mycket snyggare och modernare än den platta fula fyrkanten man hade innan. Gött!

Slänger in en jätte kort film på Findus. Han är helt fascinerad av fågeln som flyger förbi. Så söt :). (Ni hör kvitter)


Kommentarer
Postat av: ttboy

vilken härlig kissemiss han e..puss findus!

2008-03-11 @ 14:19:39
Postat av: x

Här sitter vi å kollar Dif mot Lhc men även om vi ligger under å om vi torskar så kan vi i STHLM luta oss tillbaks mot dig Sandra.Nu börjar det snart men skickar en låt som vi älskar och jag slår vad om att din mormor eller farfar vet vem dä är.sök "snoddas"på YT vilken vacker låt jag önskar att jag hade skrivit den till dig,Lycka till å klämm lite på dina missars trampdynor från mig


STHLM

2008-03-11 @ 20:29:47
Postat av: ttboy

hur många missar har ni?..ere findus på framsidan?..jättefina kort iaf!

2008-03-11 @ 23:13:07
Postat av: tajny

Din katt är sååå söt! Mer av honom :)

Postat av: Klas

Kan du inte ta kort i duschen? Tack på förhand.

2008-03-12 @ 17:44:13
Postat av: - SANDRA -

ttboy: Vi har tre katter :) Men Findus är min egna. Japp, det är Findus på framdsidan! :)

2008-03-13 @ 00:26:43
URL: http://sweetsandra86.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback