Skoooor

Verkar som jag fått en släng av sko-noja. För två dagar sen beställde jag tre par skor. Idag blev jag sugen på att köpa mer skor och mamma fick med ett sug, så vi beställde precis nio par skor haha! Fast av dom nio paren så är tre mina. Så jag och mamma kommer få hem sex par skor var. Det blir ju ändå tolv par skor, som måste få plats nånstans utöver alla skorna vi redan har. Brist på yta här när det gäller skorna. All plats är redan tagen. Jahapp, får helt enkelt slänga massa skor.

Ni kan få lite smakprov på vad jag har beställt;
(Visar alla när jag väl fått hem dom)

    

Tror ni jag längtar tills sommaren nu eller?! Älskar skor!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tips om du missat bra online-shopping.
www.asos.com
Ha de gott!
/Martin

2008-03-30 @ 00:30:20
Postat av: surbubben

Riktigt snygga och sexiga skor! Kan tänka mig att du gör dig i dem. Men är det inte ändå rätt dyrt på Asos?

2008-04-02 @ 16:50:01
Postat av: - SANDRA -

Martin: Den sidan visste jag om redan :)

surbubben: Tack! :) Men har inte beställt dessa från Asos.

Postat av: surbubben

Vart har du beställt dem ifrån då? Kram

2008-04-03 @ 08:18:27
Postat av: surbubben

Vart har du beställt dina skor ifrån då=)? Kram

2008-04-04 @ 08:15:51
Postat av: - SANDRA -

surbubben: En utländsk sida. Kommer inte ihåg vad den hette nu. Är inte hemma så kan inte kolla :P, men tror det var net-a-porter.com nånting.

2008-04-04 @ 13:30:32
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: surbubben

Var ingen billig sida det där du. Bara massa märkesskor. Letade efter de du köpt men hittade dem inte. ;=) Du, vore verkligen kul att prata med dig lite på msn. Jag är inte farlig alls. Bara att blocka mig om du inte vill prata mera med mig, men du har inget att förlora tjejen. [email protected]
Kramissar

2008-04-04 @ 15:50:39

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback