Hemma från hönö

Blev en tripp till Hönö ikväll. Kollade på påskbrasan dom har där varje år. Först åkte vi till Mölnlycke och hämtade upp Sharon, sen Hönö. När vi väl satt och väntade på båten så ringde vi hebbe och Robban och fick med oss dom. Det var längesen man träffade dom! När vi väl kom över med båten så höll vi på att frysa ihjäl. Satan vad kallt det var!! Vi checka i alla fall in brasan och den var väl.. fin. haha. Så nu har man blivit en erfarenhet rikare iaf :).

Och berget man gick upp i var liiiite halt. Folk ramla och så.. så jag höll hårt i Sharon och tänkte "ramlar jag så drar jag med Sharon i fallet. Och detsamma för henne om hon faller".. och då blir det inte lika pinsamt! haha. För då är man inte ensam om pinsamheten. Men vi föll inte, som tur var.

Men.. har aldrig sett så många fulla personer på ett och samma ställe innan. Såg inte en enda nykter. Hela ön var ju ett stort party ikväll. Stackars dom gamla som vill ha lugn och ro :P.

Sen efter detta gick vi hem till Katta.. hennes hundar är ju bara för goa asså :). Gud så söta! Satt en stund hos henne medans vi väntade på båten.

Sen drog vi oss hemåt.. förutom Martina och Sharon som fortsatte till Gretas.. jag kände att jag inte pallade mer och frös som en get så åkte hem och har nu tagit en varmt bad. Och DET var underbart.


image617
Sharon och Martina.

image618
Robban, och märta kliar sig i ögat.

image619
On da båt.

image620
Uppe på berget.

image621
Påskbrasan.

image622

image623
Hebbe, jag, Sharon, Martina. Kallt? jaa.

image624

image625

image626
Hebbe försöker få av sig sin jacka och det såg rätt kul ut haha. Han fick hjälp med detta, annars hade han aldrig kommit loss!

image627
Draaa

image633

image628
Yay, gruppkort

image629

image630

image632
HAHAHA.. här skulle vi alla göra ett hopp. Tanken var att få ett litet kort där vi alla är i luften. Fick vi ett hoppkort? Nej, men vi fick ett kort på oss där vi alla ser ut att vara nödiga ist! haha.

image631
Kolla på hunden uppe till vänster! Ser ut som han flyger till Katta! Skrattar ihjäl mig. haha.. Ser så kul ut!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback