En speciellare tisdag

God morgon alla! Vaknade dock för några timmar sen.. men men :P

Denna snön verkar aldrig ta slut. Snöade massor i natt igen. Väldigt skumt med påsk och snö. Det går liksom inte ihop. Det ska ju vara knoppar på träden och massa vårblommor här och där som tittar fram. Men nepp, påsken kom iofs tidigt i år så det är väl så här det kan hända då. Aja, skumt är det..

Idag blir det träning sen vet jag inte riktigt.. sugen på att köpa skor. Kollade lite på skor igår på nätet och det var då jag fick suget att köpa nya.

Och vet ni vad? Det är VÅFFELDAGEN idag! Självklart ska jag äta våfflor.. Guuuuuud så smarrigt!!! Och våfflor, är precis det jag ska äta nu.. mums.

image642

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback