Imorgon blir den min

Imorgon får jag lägenheten.. jippi :).. så ska dit och fixa lite. Idag ska jag börjar packa ner alla mina saker jag har här hemma.. detta kommer ändå ta ett tag. Har rätt mycket saker nu när jag väl tänker igenom! Och samtidigt ska jag börja i helgen med att måla om i lägenheten. Vill få ordning på rummen snabbt så jag kan börja möblera och flytta in. Vill inte flytta in imon och sova på golvet direkt :P

Annars är allt lungt.. hostar fortfarande och det känns som att jag aldrig kommer bli av med detta. Vågar inte hoppas på att det håller på att bli bättre för då blir det bara sämre. Haft träningsverk i magen i 2 veckor nu haha. Helt sjukt.. men denna hostan is killing me! ^^

Jaja, nu ska jag börja med att fixa med mina saker.


Kommentarer
Postat av: Knut

Gratulerer så masse da :) Det er så spennende å flytte.. Jeg gleder meg til jeg skal flytte til Oslo i januar :) Bare jeg finner en roomie og en leilighet da :p hehe..



Hvor stor er leiligheten din da..? Og hvor mye er det i leie pr mnd..? :)



Kram Knut

Postat av: Anonym

Grattis med leilighet :D

2008-06-08 @ 17:05:51
Postat av: tina

Vad kul, hoppas vi får se bilder sen när du fått iordning :)

2008-06-09 @ 01:07:01
Postat av: - SANDRA -

Knut: Tack :).. lägenheten är på 75 kvadrat. kostar 5200/mån. Kram



Anonym: Tack!



tina: Jo, bilder kommer! :)

2008-06-10 @ 19:40:31
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback