Ja, jag är en nattmänniska.. :)

Ska alldeles strax lägga mig. Har vart så himla trött dessa två dagar. Jag bara sover hela tiden känns det som, så det måste det bli ändring på :)

Det går framåt när det gäller lägenheten. Ska få nytt golv på onsdag så det känns kanon! Vill inte flytta in innan jag fått golvet nämligen. Så idag fick jag massa nödvändigheter till lägenheten av mamma. Sånt som jag verkligen behöver också. Mest saker till köket faktiskt. :)


Som ni ser så fick jag lite av allt möjligt :)

Imorgon ska jag välja tapeter. Ska tapetsera om i hallen, stora sovrummet och lilla sovrummet. Så imorgon på morran mellan 08.00-09.00 så ska jag kolla ut tapeter. Usch vad tidigt jag ska upp. Brukar inte gå upp så tidigt eftersom jag alltid börjar jobbet klockan 14.00.

Nu måste jag sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: F

Ser trevligt ut med lite saker i lådorna i köket! Vilka minnen man själv har när man flyttade in i första lägenheten, pappa hjälpte en att måla, mamma skurade rent hela lägenheten och jag satt bara och njöt om att få bli "fri". Men skall jag erkänna så åkte tvätten hem ett halvår innan jag köpte mig en tvättmaskin (jag gillar inte tvättstugor och tiden man blir låst). Tack snälla mamma, hon strykte till och med :)



Hoppas allt går bra för dig Sandra!

2008-06-17 @ 08:49:29
Postat av: Vivv

En köpe-lägenhet??

2008-06-18 @ 12:53:45

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback