Längesen jag skrev nu..

Efter ett långt uppehåll så ska jag nu börja skriva igen! Har ju som sagt flyttat hemifrån och har inte haft internet. Men nu har jag fått mitt efterlängtade bredband! Ska snart iväg och jobba men hinner uppdatera lite innan iaf.

Ringde på en liten kattunge idag. Leveransklar 17 aug så hon är bara 6 veckor just nu :).. Och ja, det blir en flicka. Har ju min Findus och när han flyttar hit så ska han inte få vara ensam. Så nu kommer jag ha två katter :).. Har inte fått ordning på lägenheten än så Findus får inte flytta in här just nu. Väntar på att det ska tapetseras i två sovrum och hallen. Vilket tar tid!

Annars har jag haft en veckas semester. Njutit en massa med sol och bad. Så nu är det tre veckors jobb tills min andra semester som kommer vara i tre veckor denna gången. Så härligt!

Åker till Blekinge 26 eller 27 juli. Och är borta en vecka. Så då blir det nada internet! Men det kommer bli as skönt att komma bort lite. Behöver det.

Aja, måste sluta skriva nu :P

Lite bilder från när vi var på Naturhistoriska museet:





Likt?! haha








Blä..



  
Tog kort på tre tavlor. Fräcka bilder :)


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback