Snart semester!

Bara denna veckan kvar sen har jag semester i 3 veckor!! Åker till Blekinge på lördag.. längtar ihjäl mig.. hoppas vädret blir bra då. Men jag tror det, dom säger ju att det äntligen ska bli bättre/varmare/soligare väder! Kollar man på vädret på torsdag över Blekinge så är det strålane sol med 25+.. härligt asså. Hoppas det håller i sig :)

Ska annars iväg till jobbet snart. Tänkte städa lite och fixa med vissa grejer innan.
Lägger upp en bild från jobbet med mig och lite jobbarkompisar på. Tyvärr så är det många som inte är med på bilden. Ni ser iaf vart jag står. Sicket gäng alltså haha.



Kommentarer
Postat av: Micke

Får önska dig en trevlig semester då, det verkar du behöva med ett sånt gäng. ;-) Hoppas de är trevliga.

2008-07-22 @ 20:32:25

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback