Vattenmärka mina bilder

Ska nu börja vattenmärka mina bilder eftersom jag inte får ha dom ifred. Varför ska folk ta bilder på andra och använda sig utav dom? Förstår mig inte på varför man gör så. Man kan liksom inte få ut nånting av det. Om en person utger sig för att vara en annan genom bilder och tjejen på bilden får någon fin kommentar så är det ju ALDRIG hon som snott bilden som får den fina kommentaren, utan den är ju till den riktiga tjejen. '
Mår inte den fekjade personen väldigt dåligt då när kommentarer eller liknande aldrig är till henne, eller kanske t.o.m honom? Eller är det så att man sitter och verkligen fantiserar att man ser ut som personen på kortet? Jag tycker det är sjukligt.. nånting står ju inte rätt till i personens skalle, som då utger sig för att vara en annan. Att man kan må så dåligt med sig själv att man måste fejka sitt liv/utseende. Tråkigt :(
Ta tag i dina problem och våga stå för den du är ist!

Jag kan ju säga att jag är väldigt trött på att mina bilder finns överallt. Folk skriver till mig att vi har pratat och jag skickat massa bilder. Och sen när man frågar vilken msn bilderna skickades ifrån så är det en helt annan. Men det värsta jag fått höra var när jag fick reda på att en tjej använt sig utav mina bilder och skickat dom till flera stycken och sagt att hon ser ut så för att sen fråga om dom är intresserade av webcamsex. Vilket dom hade sen, då ena killen sa det till mig eftersom han trodde det var jag. Den fejkade tjejen sitter alltså där i camen och smeker sig själv helt naken och killen/killarna tror att det är jag!!!! Fy f*n för sånt! Jag vill inte bli igenkänd på stan, "Kolla där är hon som visa *pip*".. Och detta var en tjej. Bor många tjejer i Sverige.. vilka mer kan hålla på såhär som man inte vet om? *burrr*

Förvånar mig inte nu om jag kommer få kommentarer som "du får skylla dig själv när du lägger ut bilder på dig". Men jag tycker inte alls jag får skylla mig själv. Var och en ska kunna lägga ut vilken bild man vill utan att någon ska komma och sno bilden. Så är det bara, man snor liksom inte av andra!! Respect people!

Ni som känner er träffade, som snor bilder, utger er för att vara andra, hoppas ni tar er i kragen nångång och inser vad patetiskt det är det ni gör!


- Frukost nu..

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tråkigt att det händer, hoppas det inte hindrar dig från att lägga ut bilder överhuvudtaget (även om det blir med vattenmärkning). Du är hemskt vacker/snygg/sexig så det är alltid en fröjd att se dig :)

2008-01-06 @ 10:16:03
Postat av: Daniel

du har helt rätt. kram

2008-01-06 @ 11:08:16
Postat av: Katten

Enbart bara för de är så extremt avundsjuka på dig. Falska personer bland det värsta jag vet

2008-01-06 @ 12:10:09
Postat av: Daniel

Helt rätt, fortsätt lägg ut bilder på dig, väldigt omoget av göra så som du beskriver.

2008-01-07 @ 15:24:45
Postat av: Katten

Fan kom och tänka på dina bilder när jag körde och var nära att köra av vägen.....fan tänkt om man såg ngn som dig i verkligheten då hade jag definitivt krockat! :D

2008-01-07 @ 20:36:51
Postat av: Sandra

Junitjej: Tack för länkarna :)

Katten: Oj, sicken tur att du inte såg någn som mig då. Inte för att jag är någon speciell. Men det var tur ändå :P

Postat av: Katten

Njae men du är förbannat vacker :)

2008-01-09 @ 20:56:32
Postat av: Tz

Hej, håller med dig fullständigt! Har tack och lov inte varit med om att någon tagit bilder av mig men eftersom jag fotograferar mycket har mina bilder dykt upp som bakgrunder på tex playahead och andra ställen. Man blir så j*vla arg, hotade med att polisanmäla... Hoppas de löser sig för dig :P

Cool blogg btw.

2008-01-17 @ 20:55:57

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback