kort på mig från förr tills nu

Tänkte visa lite kort på hur jag såg ut när jag var yngre :P. Jag såg ju ut som en liten mini-bitch, eller hur? haha. Men kan lova att jag vara snällare än vad jag såg ut :). Gud vad kul det är att kolla på gamla bilder på sig själv.. Tiden går så fort. Snart är jag gammal och gaggig, usch!



Runt 15 år. Ser ni sugmärket på vänstra bilden? Jisses haha.



 
På dessa bilderna är jag runt 16-17 år och med brunt hår!



 
Här har jag 18 år!




Nyss fyllda 20 år här!




Och så som jag ser ut nu vid 21!


Sådär ja.. nu har ni miljoner bilder på mig så det räcker och blir över! haha.. Lite skillnad är det på hur jag såg ut när jag var 15 och nu iaf.. och det är väl tur det :). Nu blir det mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer alltid va lika snygg nu som ifram tiden ;)

2008-01-26 @ 17:43:16
Postat av: Katten

Börjar se lite sliten ut, nä jag bara skojjar med dig, lika underbar som 14 som 21 :)

2008-01-27 @ 12:38:56
Postat av: Patrick

Är väll därför man ska passa på medans man är ung,
iallfall trevligt att se hur du utvecklades ^^
och alla ser väll ut som en liten mini bitch någon gång *Skojar* Sen visar ju även bilderna också hur otroligt stor skillnad kvallan på bilderna har fått
under dom kommande åren.

Du är otroligt vacker men sånt
får du ju höra lite nu och då
men en till gång skadar inte antar jag. :)


Du får ha en bra dag och hoppas helgen varit bra
MVH//Patrick

2008-01-27 @ 13:00:11
Postat av: Daniel

Du var riktigt fin på korten, skulle jag vara 3 år äldre skulle jag lätt satsat!

2008-01-27 @ 18:26:20
Postat av: Edgar

Läbbiga ögon på det ena kortet från när du är 20. Världsrekord i gröna ögon :P

2008-01-27 @ 22:07:53
Postat av: surbubben

Ja vad säger man? Du har verkligen det yttre med dig och vad jag läst och sett dig skriva här så verkar det även som du har det inre. Den som lyckas linda dig kring sitt lillfinger får nog skatta sig som en oerhört lycklig människa=)
Tränat nåt i helgen då=) Jag kör på för fullt här!
Kramen!

2008-01-28 @ 10:13:51
Postat av: Majken.

aws, tycker jättemycket om den allra sista bildennär du är 21, man blir glad bara man ser den :)
kram!

Postat av: - SANDRA -

Majken: Jasså :) Vad kul :D

2008-01-29 @ 16:55:50
URL: http://sweetsandra86.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback