Cupcakes

Hallo Hallo. Bakade cupcakes igår! Dekorerade inte alla eftersom jag inte orkade. Var både fantasilös och trött :). Men syrran var med lite innan hon stack iväg till landvetter mitt i natten typ. Det är chokladmuffins jag bakade, och dom blev inte torra som vissa muffina kan bli. Utan saftiga och lite kladdiga av choklad inuti.. Mums! Det jag använde som dekoration var mestadels grädde, men även strössel och sockerpasta.


image361
Instoppade i ugnen..

image363
Grädde och blommorna är av sockerpasta.

image362
Grädde och hjärtan av strössel.

image366
Endast grädde, Det blåa är färgad grädde. Inte så snygg men den var god!

image364
Rosafärgat grädde och röda vinbär.



Syrran dekorerade två stycken med:

 

Den första är det grädde på samt strössek av hjärtan och blomma av sockerpasta.
Den andra är blåfärgad grädde och strössel av hjärtan.




Ja, jag älskar ju choklad så det tog inte långt tid innan det slank ner en cupcake!



Det var kul att sitta och leka lite en stund iaf :). Detta får man göra fler gånger så att man kan lära sig att göra dom snyggt!

Vilken ser ut att smaka godast då? :P

Kommentarer
Postat av: Mini

dom med blommorna på:D

Postat av: Anonym

den med strössel, fast alla såg goda ut. msn?
[email protected]

2008-01-11 @ 00:51:49
Postat av: Anonym

msn?
[email protected]

2008-01-11 @ 00:54:00
Postat av: Julia

oj!! gud va fina dom blev! Vart hittar du sånt roligt strössel?

2008-01-17 @ 20:34:20
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback