bakat igen!

Bakade jätte goda kladdmuffins idag på morran :).. Mamma bakade bullar samtidigt. Vill så gärna trycka i mig flera stycken men eftersom jag går på min diet och träning så kan jag inte käka en massa. MEN, jag smakade faktiskt på en kladdmuffins.. måste unna mig nånting nångång! Och så mycket kommer det inte sabba för mig.. har för övrigt gått ner 2 kilo. Känns kanon det :)..

Martina, du kommer älska dessa kladdisarna.. sjukt goda asså!
Nu ska jag snart träna, får bli extra hårt nu bara för den satans kladdmuffinsen jag käkade :P

image418

Som ni ser så är det en klick blockchoklad i mitten på vissa.. skulle egentligen vara så på alla men vette satan om det skulle vara så gott så tog det på några. Har bara ätit en vanlig och den var svin god. Men dom med smält blockchoklad i mitten på är nog goda dom med! :P

Kommentarer
Postat av: surbubben

Ja det är inte äckligt med muffins får jag säga=)
När du tränar kör du pass eller lyfter du skrot? Både och kanske?
Redan gått ner två kilo?? Då är det inte långt kvar för dig tjejen=) Vart försvinner kilona ifrån då?
Kramas

2008-01-29 @ 11:51:16
Postat av: - SANDRA -

surbbben: Jag gör både och, det är bäst. Japp, har ju hållt på med detta i 2 veckor nu.. och det har gett resultat :).. vette satan vart kilorna tas ifrån.. det tas väl fördelat över hela kroppen.. men mest från underkroppen tror jag!
KramKram


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback