sol + ny datormus

Blev en liten solning idag igen med syrran så nu har man fått färg.. äntligen! Så nu behöver man bara sola nångång för att hålla kvar färgen. På vägen hem köpte jag en ny datormus då min förra pajjade. Så har under tiden använt en helt åt skogen kass mus. Muspekaren hackade och den var trög m.m.m. och alla störde sig på den! Men nu har jag köpt en likadan som jag hade först och jag älskar denna datormusen! Tycker den är perfekt! Kommer aldrig byta till någon annan haha. Den glider så enkelt på musmattan och den har perfekt "klickning". Köpte den på SIBA för 249 kr. Tycker det är ett as bra pris för en grym datormus :)

Himla tjöt om den i detta inlägget, men kunde inte hålla mig.. är så nöjd bara :)
image425

Kommentarer
Postat av: Jonas

Såg fräck ut! Vad heter modellen?

2008-02-03 @ 13:16:49
Postat av: - SANDRA -

jonas: Microsoft - Notebook optical mouse 3000 :).


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback