Jobba i Norge

Det verkar som att det blir flytt till Norge nu pga att jag ska jobba där!! har sökt ett par jobb och nu nappade ett av dom äntligen! Igår ringde dom mig tidigt men sov då så missade samtalet. Men idag snackade jag med Bengt, som han heter. Han är intresserad av att anställa mig! Jippi :).. Så det blev en liten intervju på telefon. Och den 25e åker jag upp för att få en visning på jobbet.

Känns jätte bra verkligen! Det kommer bli lite omtumlande att behöva flytta och lämna kissemissarna och slitas från familjen.. speciellt my love Findus, min katt. Kan inte ta med honom eftersom jag åker hem då och då på helgerna. Hade kunnat åka upp nu på onsdag eller torsdag om jag hade velat men mamma kunde inte då så får bli den 25e. Hon åker nämligen med mig upp som stöd :).. skönt att ha någon med sig så man slipper åka ensam.

Men som sagt, detta är riktigt spännande! I Oslo är det för er som vill veta :).. Ska lägga undan varenda krona jag tjänar för att kunna köpa mig en riktigt nice bil :) Den jag har nu vill jag inte ha längre. Bara massa krångel med den.

Gud vad pirrigt det blir i magen så fort jag tänker på detta. Men jag har ju min goa vän Martina som börjar jobba i Oslo nu på onsdag. Ska bli så härligt att veta att min närmaste polare kommer finnas i samma stad :D.

Tänk att första gången jag flyttar hemifrån blir till ett annat land haha. Spännande :P


Kommentarer
Postat av: Micke

Oj, har själv tänkt migrera dit...
Lyllo dig och den som fick anställa dig...
Norge är grejt.

2008-02-16 @ 20:20:52
Postat av: Knut

Så kult at du flytter til Oslo da, skal kanskje flytte til Oslo selv til høsten. Oktober kanskje. Da må vi møtes på cafe' og snakke litt :) Hadde vert mysigt :p

Hva slags jobb er det..?

Kram

Postat av: Hanna bäckis

Hoppas du kommer trivas,vilket jag tror du kommer =) Norrmän är jättelätta att ha och göra med och väldigt trevliga :) Och oslo är fint med! Förstår att du kommer sakna missarna:( Du får väll följa med martina o hälsa på hos mig i Drammen och mina djur^^ haha

Lycka till och ha det så kul =) Kram

2008-02-17 @ 22:56:37
Postat av: - SANDRA -

Knut: Ica ska jag jobba på :P
Kram

Hanna: Tack! Hehe ja. Jag följer gärna med Martina och hälsar på dig! Jätte skoj :)
Krams

2008-02-17 @ 23:57:31
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: Martina

Grattis. Kommer du bo med martina då? =)

2008-02-18 @ 22:58:02
URL: http://martinag.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback