Back!

Nu är man hemma från Oslo igen! Fin stad och även landet var fint! Var på jobbet som sagt och det var skoj att se det. Det såg mysigt och personligt ut. Skönt att det inte låg mitt i stan som Martinas.. för där var det himla rörigt faktiskt. Hälsad ju på på hennes jobb och lämnade lite saker. Skoj att se henne sitta i kassan hehe :).

Men tillbaka till mitt jobb, jag är dock inte helt hundra på detta nu.. det lutar helt klart mot att jag tar det. MEN, dom är ute efter folk som kan jobba läääänge.. och jag vill ju inte bosätta mig i Norge för evigt direkt.. Jag ska tänka tills imon och ringa dom då. Först så ska dom snacka med mitt tidigare jobb, chefen. För att se så att jag är en bra tjej! hehe.

Lite onördigt egentligen då han aldrig sett mig jobba.. jag jobbade ju nämligen på ett bemanningsföretag och han hyrde ut mig till olika företag där hjälp behövdes inom lager. Och där medverkade inte han så att säga.. men men..

Mamma och jag var dessutom i Ullared idag. Fick köpt en hel del.. man bara plockar på sig massa skit där utan att ens kolla på prislappen.. sån är iaf jag :P.. Aja, blev nöjd iaf!

Tog lite kort i Norge :)
163901-512
Värsta skyskrapan mitt i city typ! Syns inte så mkt men satan vad höga dessa två husen var!

163901-519
Jag var sjukt trött här! 45 minuters sömn natten innan, usch.

163901-514
Mamma - The driver!

image515
Oslofjorden

image517

image516
Fräcka hus som låg vid havet och hade Oslofjorden som utsikt. Kan inte vara gratis att bo där direkt.

image518

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan tjejen lycka till, kom ihåg att det alltid är nyttigt med lite erfarenhet.Även om du inte stannar länge i Norge( hoppas inte, för Sverige behöver en tjej som du)själv var jag på Balkan i ett par månader och det är det bästa jag har gjort...

2008-02-26 @ 23:25:57

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback