ännu ett jobb..

Idag ringde dom från ett annat Oslojobb.. hehe. Det var väldans vad dom gillar svenskar då :). men men..

Ja vad har man gjort idag då? Ingenting! Sett någon film och bara totalt slappat. Vill att det ska vara den 25 feb imon så man kan dra till Norge. Men veckan går väl antagligen fort som alla andra veckor. Hoppas det.

Gosar som en galning med Findus nu iaf. Kastar iväg hans älsklingsmus som har springer och hämtar.. bra motion för honom med :)

Väntar nämligen på att mina nudlar ska bli klara. Ja, nudlar mitt på kvällen! Icke bra, men nu får det bli så då min mage vill ha mat :P

- Nudeltime

Kommentarer
Postat av: Edgar

Fan vad kul! Jag läser din blogg väldigt sporadiskt så jag kanske har missat något, men vad exakt för jobb som du kanske kommer få Oslo?

2008-02-19 @ 00:01:10
Postat av: ....

Skal du til norge for å jobbe i matbutikk????

2008-02-19 @ 06:17:51
Postat av: Knut

Enda en jobb i Oslo ja.. Hva er det nå da..? :)

Og nudler er ALLTID bra :p ordentlig namm namm.. :p

Kram

Postat av: Mini

haha nice överbord:D:D

2008-02-19 @ 13:56:20
URL: http://minisch.blogg.se
Postat av: surbubben

Morsning tjejen!
Hur har du det? Skulle bara kolla hur det går med din träning? Hänger du i? Ser du några resultat?

Kramas!

2008-02-19 @ 16:28:27
Postat av: - SANDRA -

Knut: Samma typ av jobb fast en annan affär då :P
kram

surbubben: Bara bra här.. träningen går bra. Fast kör mest hemmaträning nu. Ska säga upp gymkortet eftersom jag drar till Norge ju :). Resultat har jag uppnått så nu gäller det att hålla sig i form bara!
Kram

2008-02-20 @ 02:03:45
URL: http://sweetsandra86.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback