Underbar dag

Vart hos mina föräldrar idag igen. En liten tradition som vi har är att samlas dagen innan julafton och äta julmat och umgås. Så imon (idag) blir det ännu mer julmat för nu är klockan över tolv och det är julafton! :D

Tidigare idag har jag handlat alla julklappar och vart på Liseberg. Så har varit med min syster nästan hela dagen, vilket har vart kul :) Vann lite godis med.. ganska onördigt för nu måste jag ju käka upp det! haha.

Just nu är jag hemma hos mig själv och ska snart lägga mig. Imorgon ska jag till mina föräldrar igen för att kolla på kalle anka. Sen ska vi vidare till mormor och morfar där vi ska fira julafton med släkten. Längtar! :)






Syster


Jag och syrran försökte vinna en rosa nalle, men det gick inte. Satans klo som är hur seg som helst.


Mums






Pappa och mamma <3


Mamma och brorsan


Jocke och Sofia


Sixten satt bredvid mig under hela middagen. Han var min dejt.


Gott med julskinka :)


Världens bästa mamma


Och så jag.. superglad?


Innan detta kortet togs så hade vi ett skrattanfall.. därför vi ser smått skeva ut :D



GOD JUL!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul :)

2008-12-24 @ 02:29:09
Postat av: mini

fina bilder på dej, riktiga skratt bilr finast:D:d god jul sverk!

Postat av: william

så grymt mysigt.. fast saknas mer snö. vi har en hel del

2009-01-28 @ 01:00:39
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback