Besök hos bror

Hälsade på min bror förut. Kollade på hans nya katt och pratade. Mamma, pappa och min syster var också där :) Så nu är jag hemma en snabbis för att snart bege mig till mina föräldrar där vi ska äta middag och klä deras gran för att senare sätta igång med julbak. Här går vi in för julen riktigt ordentligt ;P Ska hämta upp min syster på vägen också.. hon ska allt få klä granen hon med! hehe.. Så det kommer bli kanon!


Kissemissen Junior :) Huuuuur go som helst!




Syskon trion. Brorsan, syrran, jag :)




Tugg tugg på min hand




En riktig buskatt var det ^^


Junior och papps!

Kommentarer
Postat av: Danne

Riktigt söt kattunge det där och verkar vara riktigt nyfiken... =)



Är hela familjen lika katt-tokiga som du? =P



GoD JuL

2008-12-21 @ 23:14:34

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback