Julafton

Hade en jätte härlig julafton. Gud vad mycket mat jag ätit! Men julmat är ju sååå gott. Fick så fina julklappar.. är mer än nöjd! Önskade mig bara en sak.. mina föräldrar sa att jag inte skulle få detta, och dom lurade mig, för jag gick på det. Men jag fick den... ett hemmabiosystem! :D Plus massa andra julklappar.. är så glad!

Mamma och pappa kom hit förut och hälsade på samt lämnade hemmabiosystemet. Lådan var alldeles för tung för att jag skulle klara av att lyfta upp den själv. Så pappa kopplade in det förut och det både låter bra och ser bra ut..! filmkväll någon? ;P


Jahapp.. jag då :)

 
Lite dans innan vi begav oss.. haha


Granen :P


Jessica, morfar, Sofia, Mamma, Johanna, Bella, Victor


Mamma, Johanna, Victor, Bella


Vårat julbord :)








Så gott!


Mysigt :)


Ser ni tomten i fönstret?! :P


Tomten med en ficklampa? Hightech dedär..


Julklapparna delas ut


haha.. mega super duper happy


Som ni ser så har vi fullt upp med att öppna klapparna :P


Mina som jag fick :)


Jätte nöjd verkligen!


Wiiiee :D:D


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det är verkligen inge kul =/. Oj vad mycke julklappar du fick (:


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback