Lucia

Kom hem från mamma och pappa för inte så längesen. Firat lucia där med lite julbak :). Mamma och jag bakade lussebullar.. dom blev goda men satan vad mina svällde upp! Gjorde en liten(?) kringla och blev nöjd men POFF så svällde den upp och blev dubbelt så stor som alla andra haha.. Har ätit massa lussebullar nu så nu känner jag mig som en bulle.. uuh.. men värt det! :)

Nu börjar tröttheten komma med.. kommer nog somna ganska tidigt idag om inget annat intressant dyker upp. Nu ska jag dricka julmust. Hörs :)


Högst koncentrerad.


Mamsen!


Där är den..


Efteråt.. haha! Ser inte så extremt ut på bilden. Men jag lovar att vi skrattade ihjäl oss av den enorma storleken!


Älsklingen :)


En till liten älskling!

Kommentarer
Postat av: grodan

söta missar :-)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback