Lägenheten

Hämtade min soffa igår. Äntligen har jag en soffa! Har väntat på denna i flera veckor! Ska bara köpa ett nytt vardagsrumsbord så är jag nöjd sen. Det jag har nu hade jag i mitt rum när jag bodde hemma. Så det är jag trött på :P

Vart så skönt med helg också! Fint väder och allt :) Synd att det redan är söndag bara.. varför går helgerna så fort jämt?! Då ska man redan tillbaka till jobbet imon.. segt.

Tänkte slänga in två bilder till er :P


Jätte härlig soffa. Ska INTE ha det bordet :)


Ni kan få se den nya tv:n med :) Ska inte ha kvar det tv bordet heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snyggt :D

saknar ditt bloggande, du borde uppdatera mera :( men förstår såklart att du haft mkt att göra. kram

2008-08-31 @ 17:36:12
Postat av: Knut

Flott legenhet da :) Og like bra tv som min, not bad not bad :) Imponerende at du faktisk har en VHS spiller da, trudde ikke noen hadde det lenter :)



Kram

Postat av: F

Snygg svart soffa, stilrent och enkelt - man tröttnar inte. Lycka till med soffbord och ny tv-möbel.

2008-09-01 @ 15:57:06
Postat av: Jimmy

Hej hej!



Du kan ju inte lägga in en bild på din soffa utan att du är med på bilden! Skärpning sötis!!



/Jimmy

2008-09-02 @ 14:02:45
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-02 @ 18:26:15
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback