Hemma igen!

Endast en vecka kvar på semestern nu. Har haft det riktigt skönt hittills! :)

Har varit i Blekinge så därför har det inte blivit någon bloggning från mig. Kunde verkligen inte ha mer tur med vädret där nere. Sol och bad varje dag.. helt stekhett har det varit. Och brun blev man! Men nu håller färgen på att försvinna. Solariet nästa ungefär. Det bara regnar ju.. känner som sommaren är påväg mot sitt slut nu.

Aja, har fortfarande inte fått tapeter än så har ingen ordning alls på lägenheten. Det är bara rörigt här :P. Men idag har jag satt upp gardiner i vardagsrummet i alla fall, så nu ser det lite bättre ut.

Var på bio igår med Isak och såg Batman - The dark knight. Asså, den var så grym va! Ni som inte sett den, SE DEN. Så ikväll blir det Batman-race här hemma! Ska kolla på alla dom gamla Batman filmerna.. dom är faktiskt kult :P

Blekinge:

Första dagen i Blekinge. Stek :)


Är det en strandad säl som ligger där borta eller en död landkrabba??


Hur man vågar simma i havet där det är så här mycket tång är något jag aldrig kommer att förstå!


Min familjs stuga :)






Grillning på G!


Miffo ansikte! Men solen skiner i mina ögon :)


Gillar denna bilden. Så fin :)


Underbart!


Isak njuter han med... med den kroppen ;)


Här är vi inne en sväng i Karlshamn. Super mysig stad detta!


Här är min nya väska och en av mina nya tröjor som jag skrev om i tidigare inlägg :)


Lilla goingen är bruuuun!










Finis!


Vi köpte glass två ggr på glassbåten. Det är tradition :P


Så mysigt.. det var riktigt varmt denna dagen.

Bus på kvällen.. haha


Hoppla!


Asså.. HAHA!! Men vi är bruna ;)

Så.. det var några bilder från Blekinge.. finns fler men jag orkar inte ladda upp mer. :P Hade det så underbart där nere. Ville aldrig åka hem.. Tack Isak för att du följde med, det betydde så mycket! <3
Nu ska jag träna!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hoppas du förstår att du måste lägga upp fler bilder på dig när du solar eller badar i eller utan din bikini!!!



Puss på dig!!

2008-08-11 @ 18:06:26
Postat av: Maria

Hej! Du ser jätte bra ut på alla dina bilder, ser ut som om ni hade riktig tur med vädret också.

Undrar bara vad det är för tatuering du har på din mage, vad det står?

2008-08-11 @ 20:49:48
Postat av: - SANDRA -

Maria: Tack! Det står Eternal Life :)

Postat av: Isak...

Du är så otroligt vacker Sandra, Jag blir helt mållös av att titta på dig....En oändlighet av papper och en evighet av tid hade inte räckt till att förklara din skönhet, med ett ord kan man enbart beskriva dig som obeskrivlig.

Tack ajälv för en fantastisk vecka, Det betydde lika mycket för mig...Du är underbar glöm aldrig det;) puss

2008-08-12 @ 12:09:26
Postat av: Tomas

Otroligt fin kropp har du ska du veta! Wow är allt jag kan tänka när jag ser dina teaser-bilder ;)

2008-08-12 @ 16:17:18
Postat av: Micke

Uj, fina bilder speciellt några. Härligt att se nu när det börjar likna höst...

2008-08-28 @ 07:12:12
Postat av: Hihi

sjukt fin <3

2008-12-18 @ 20:28:27

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback