Tjenare!

Fick reda på det igår. Att det nu kommer vara jobb varje dag framöver så om jag vill så är det bara att fortsätta för mig. Så japp, nu har man jobb varje dag då.. riktigt gött att kunna få fulla månadslöner nu ist för innan då man jobbade då och då :).

Nu ska jag spara till ny bil. Är trött på min volvo. Vill ha en bmw z3, men får nog bli en annan innan jag skaffar mig en sån. Vill inte ta lån och dom bilarna kostar en hel del.. vilket betyder att jag kommer få spara länge haha. Så ska hitta nån annan nice bil som inte är riktigt lika dyr. Någon som har tips på fina bilar? Ni killar är ju bra på sånt.

Nu blir det gymmet igen.. ska träna rygg och axlar!

Tror det kommer bli en go kväll sen :)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hej sötis!

Vet inte om jag missat det men vad är det du jobbar med?

2008-04-05 @ 18:05:17
Postat av: Dennis

Jag kan hjälpa dig fixa en grym bil för små pengar.. Inga prob om du vill. Det var mycket roligare förra året när vi snackade.. Kram

2008-04-05 @ 23:56:56
Postat av: X

så klart heee.lyssnaSandra på Jay kay eller Jamiroquai,han vet bilar och om brudar.
Men han kan dansa å fan.
men ok han känar mille hehheee han kör tyskt och söder hehhehe du vet va jag menar du skulle dit i sommar.
men här har du från Jay kay"Jamiroquai talk abaut Audi Rs4" på YT där har du en bil FAAn va grymm där har du en bil heeheee(men glömm inte jonas åkerlunds
video"Canned Heat" fan fa han kan DANSA
fy fan.
du frågade om bilar men du fick Jay Kay han kan bilar å brudar

puss å lycka till
PS glömm inte å kolla på (canned heat) PS killar kan dansa hehheheee

2008-04-06 @ 10:52:36
Postat av: Anonym

ja jag undrar också.. vad jobbar du med? =)

2008-04-07 @ 00:41:14
Postat av: - SANDRA -

Jobbar med bemanning, för er som undrar ;)

Dennis: Snackade vi förra året? Kan inte placera dig :)

Postat av: F

Jag ser mig Sandra åkandes i en shysst fräsch Mazda Miata cab. Det blonda håret svajande i vinden och med en mycket trevlig sommarutstyrsel, höga klackar som pressar gaspedalen till max. Vore det något?

2008-04-07 @ 09:55:06
Postat av: Torcida Split

Dutsch motor power AUDI

2008-04-07 @ 16:16:07
URL: http://torcida.org
Postat av: Dennis

Ja det gjorde vi. Vi snackade bilar redan då när jag kom upp i min blåa bmw 330 med nya 19 tummare.. Fast den vågade du inte prova.. ;) Haha. Sen lagade jag mat till dig, kanske inte så bra som jag ville men jag försökte iaf. Liseberg gjorde vi osäkert på kvällen. Nu minns du.. Hej. :)

2008-04-08 @ 05:30:42

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback