Tillbaks..

Haha, vad kul det var att besikta bilen då. Nu känner jag mig vuxen! Sa till han att det var första gången jag gjorde detta helt ensam, så han förklarade vad han gjorde och vad instrumenten han använde används till och så.. intressant :P. Bromsarna låg i där framme bara, som ska fixas. Annars inget problem :)

Så det måste jag fixa, ska ju ge bilen till mamma sen när jag köpt mig en ny. Tycker att hon behöver en eftersom pappa använder deras bil till jobbet varje dag. Kan vara skönt för henne att med köra bil och slippa ta bussen till jobbet. Erskänn jag är snäll? Hehe :P..

Usch, hade ont i huvet hela dagen igår.. och nu kommer det tillbaka.. jag får sällan huvudvärk så detta är jobbigt. Hopp, får ta en ibumetin.

Nu ska jag städa innan jobbtime!

Kommentarer
Postat av: Katten

Vad jobbar du med? :)

2008-04-16 @ 16:56:55

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback