Snart jobb..

Samma sak idag igen.. Sitter här med en Red bull och gottar mig. Har precis kört ett pass på gymmet och halv två sticker jag till jobbet. Idag är det fredag med! Så gött, skönt att få sova lite längre imon innan man sticker och  svettas på gymmet igen!

Finns inget roligt och skriva just nu så jag tänkte ställa en rolig fråga till er läsare.
Du får bara välja ett alternativ, vad hade du valt:

- Att i resten av ditt liv göra dina "behov" i en blöja.

eller..

- Att lägga en rejäl brakare varje gång du har sex med nån?

Nå, ge mig era svar nu! haha.

image669

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag skulle nog välja brakaren. För tänk vad besvärlig vardagen skulle bli, för inte tala om blöj rumpan man skulle ha. Men visst dra av en illa luktande fjärt när två st mår så bra är ju inte direkt höjden av lycka. Kul fråga.

2008-04-04 @ 14:00:23
Postat av: F

Pest eller kolera, hoppa eller brinna.

Får ta nr: 2

2008-04-04 @ 16:13:47
Postat av: Jimmy

Definitivt att lägga en brakare!!!

För hur avtändande det nu än är så är det fan inte hett och gå med blöja!! Lägg brakaren och sen är det bara att njuta av varandra igen...och hoppas att det inte är en dålig dag för magen! Haha!!

Ha det fint!

2008-04-04 @ 16:20:34
Postat av: Henrik

ha ha,, vilka sköna alternativ.
behoven
kommer ju oftare än sex.. oftast.

får nog säg att brakaren är mitt svar..

ha de gutt/ norge

2008-04-04 @ 17:15:45
Postat av: Mike

Jag hade nog valt alternativ 2, lägga av en brakare.. Det kan man alltid dölja med hjälp av musik lr höga stön
=)

Kram

2008-04-04 @ 18:42:28
Postat av: - SANDRA -

haha, härliga svar killar! :)

F: Vad det två alternativ du gav mig? :) Tar definitivt, hoppa!


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback