Martina och jag!

Martina och jag var totalt bakom flötet förut. Heeeelt sjuka haha. Vi åkte i alla fall till MAXI för att kolla på lite hårfärger till Martina. Slutade med att jag köpte två hårfärger till mig och lite olika drickor. Sen åkte vi hem till mig och satt utanför mig, as länge i Martinas bil och tjötade om allt mellan himmel och jord. Vi drack två energidrickor och dom måste ha slått slint på oss för satan vad vi slira. Gjorde massa skuggfigurer mot biltaket och flamsade till tusen.. så kul :D haha.

 
"Mamma kan du köra lite fortare? INTE SÅ FORT!"
HAHAHAHA

163901-690

163901-689

image691
*Bäst före*

image692
HAHA.. galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha så jävla ful ja ee!

2008-04-14 @ 14:55:12

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback