Grillning vid havet

Martina och jag tog en sväng till Fiskebäck för att grilla. Grymt väder ute. Var jätte hungrig!! Hade inte käkat nånting på hela dagen mer än ett knäckebröd. Och det är ju inte mycket.. Så det var väldigt gott med grillad korv. Synd bara att dom inte hade korvbröd. Men tunnbröd funkar ju lika bra :P haha. Kul var det i alla fall. Flummar som alltid :)

image730

image732

image733
Martinas champinjoner och mina korvar. Två champinjonbitar var mina fast dom slängde jag iväg illa kvickt. Var ju inte ens gott! Smakade fotogenlampa haha.

image734
Jag fixar..

image735
Korv med tunnbröd!

image736
Den vegetariska maten :P

image737
Blåser lite. Den var het..

image738
Martina hamstrar

image739
8)

image740
FISKMÅS

image741
Lite udda ja

Kommentarer
Postat av: surbubben

Morsning, grattis i efterskott, hoppas dagen och kvällen var till belåtenhet=). Måste bara fråga dig om du tagit dessa kort vid grillningen med din mobilkamera K850i? De har ju blivit tokigt bra i sånna fall! Har oxå en sån men är aldrig riktig nöjd med bilderna. Kramas!

2008-04-21 @ 09:52:52
Postat av: - SANDRA -

surbubben: Hejsan. Tack! Dessa korten är tagna med min digitalkamera. Så det är inga mobilkamera bilder :)

Postat av: Susanne

Hallå, tror vi snackats vid på lunar förut. Fast du kommer kanske inte ihåg :) Hur som helst, vart har du köpt den gojsiga tröjan?

2008-04-21 @ 18:09:00
URL: http://SusanneFors.blogg.se
Postat av: - SANDRA -

Susanne: Hej! Jasså, där ser man :).. kommer inte ihåg tyvärr :P.. den tröjan är köpt på Vero Moda. Den affären finns väl inte längre? Men dem kommer där ifrån i alla fall :)

2008-04-21 @ 19:58:24
URL: http://sweeetsandra86.blogg.se
Postat av: Ekström

Vero Moda finns i allra högsta grad under ny regi :p Ruth MFL

Ser att ni haft sexparty i helgen =) t.o.m. grillkorvarna är brutalt stora ;p

2008-04-21 @ 23:56:02

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback