En hel jobbvecka framför mig..

Wiiie, skorna har kommit. Synd att jag inte hinner hämta ut dom bara, ska sticka till jobbet halv två. Kostar denna gången 500 spänn i tullavgift att hämta ut dom. Himla onördiga tullavgiftssummor!

Det är något väldigt mysko med katterna med. Springer runt och är helt crazy. Förut när jag borsta tänderna så böjde jag mig över handfatet för att spotta och vips så flyger en katt upp på ryggen och lägger sig där. Öppnar man balkongen så ska alla ut, värsta trafiken. Går jag till köket så hänger alla med (3 st). Ännu mer trafik. Och dom mjauar och hoppar och studsar. Har även leksaksmöss som dom just nu håller på att mörda!

Nu måste jag sätta på mig jobbarkläderna, då är man allt gött het!.. (eller inte)

Kram!

Kommentarer
Postat av: A

Vart jobbar du då, om du har så "heta" jobbkläder? ;p

2008-04-14 @ 13:10:00
Postat av: Jimmy

Hej sötis!

Ville bara ge dig ett litet tips! När du beställer kläder osv t.ex från usa så när du lägger ordern skriver du i meddelanderutan som brukar finnas att du vill att de skall skriva på följesedeln eller paketet att det är en gåva. Då slipper du förmodligen tullavgiften! JAg har beställt flera gånger och gjort så här och det har funkat var gång.
Det hände nämligen mig oxå en gång, fick betala mer i tyullavgift än vad tröjan kostade och sen dess har jag gjort så här.

gå in och kolla min hunds blogg, hon är för goo!

Ha det bäst!!


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback