Hur ska jag hinna med allt?

Imorgon fyller Dennis år. Så nu måste jag raka vägen in till stan och köpa mig nåt skojsigt till honom :). Åker till Borås imorgon för att fira honom. Sen ska han plus hans polare uppträda på lördag tillsammans med svenska techno eliten. Ska bli spännande. Deras första uppträdande.. får hoppas det kommer gå bra för dom och att inte Dennis ramlar på näsan framför allt folk hehe. Hade ju inte vart så skoj :P

Usch, det är verkligen jobbigt att köpa presenter ibland.. man hittar inget bra och så får man ångest för att man MÅSTE hitta nånting innan födelsedagen är kommen.
Ingen som har någon bra idé till vad man kan köpa i present till en kille som fyller 22 år? :)

Dessutom måste jag städa här hemma, plugga(!!!), sola (är blek som snö) och hämta ut lite saker jag beställt. Allt detta ska vara klar innan jag åker imon.. Yes, här snackar vi panikattack. Men får börja med presenten..

Så nu hinner jag inte skriva något mer, för nu är det bråttom!


- Rusar iväg

Kommentarer
Postat av: marcus

en sån enkel sak som kläder funkar ju alltid... mvh marcus

2007-11-29 @ 18:00:33
Postat av: wendelicious

hur har det gått med bilden?
Sov gott =)

Postat av: wendelicious

svar: jag tycker fortfarande att det är lågt att överhuvudtaget bara ta bilden och lägg aut på sin blogg och sen godkänna din kommentar men inte radera bilden, men efter allt med löshåret och hur hon hanterade det kan man ju inte säga att hon är smidig! =)
ha en trevlig dag :D

2007-11-30 @ 08:25:51
URL: http://wendelicious.blogg.se
Postat av: Amila

jo jag förstår dig. hoppas den försvinner snart! :)kramen

2007-12-01 @ 15:07:13
URL: http://alima.blogg.se
Postat av: StekarN Brännborn

du är otroligt vacker
en klart 10:A

2007-12-02 @ 05:29:29
Postat av: surbubben

Tycker du kan klöpa ett sånt plåt etui där man kan ha kort etc. i. Det är en bra present för lagom kostnad tycker jag. Eller vad säger du?
Kram

2007-12-03 @ 12:30:53

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback