Borås

Är just nu i Borås och hälsar på Dennis lite.. Vart här sen i tisdags. Och snacka om att vi total vänt dygnet. Helt sjukt asså. Vi är vakna hela nätterna.. käkar mat och glor massa filmer till klockan blir en 8-10 på morgonen! Därefter lägger vi oss och sover tills kvällen haha. Så nu är det slut på det. Ska vara vaken hela natten plus hela dagen och sen lägga mig på kvällen som en normal människa. Detta funkar ju inte haha. Men det är kul ibland :). Aja, skönt att komma bort från gbg lite.. Gillar att man kan fly till Borås när man blir trött på allt annat :).

Såg precis The NeverEnding Story 2. Gud sicka minnen.. jag var så liiiiiiten sist jag såg den. Såg även ettan igår. Och Jurassic Park 1.. Underbart :). Och jag tror jag ska sätta på Svärdet i stenen snart. Den var det med as längesen jag såg. Enda sen jag kom hit till Borås så har vi sett massa gamla goa filmer. Så kul :)

Nu ska jag fortsätta min filmkväll :D

Tjenamors!

Kommentarer
Postat av: ChilliBowl

Du är fan en rolig tjej och dessutom änglalik. :)

2007-11-09 @ 14:21:16
Postat av: Anonym

Såg Ace Ventura igår jag, bra film det med...

2007-11-10 @ 18:04:16

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback