Kraffs

Idag fick jag hem mina blåa linser jag hade beställt. Hade även beställt kort från fujicolor så dom fick jag idag också.. jippi :).. Testade linserna men det blev ingen stor förändring.. eftersom min riktiga färg är grön och den färgen kan vara svår att täcka med blåa linser. Bruna ögon är den färgen som är lättast att förändra, tro det eller ej :P Så jag ska beställa ett par andra blåa linser som ska vara mkt bättre ifall dom linserna jag köpte nu inte visar så mkt blå färg. 3e gången jag beställer hem linser nu.. Dyra pengar.. men ibland får man skämma bort sig lite :).

Idag fick jag verkligen sug på att bara dra ifrån Sverige till ett varmt land. Vill verkligen utomlands! NU! Skulle egentigen åka till Thailand nu i januari.. men det kommer med stor sannolikhet inte bli så längre pga lite dumma omständigheter :(.. Mamma vill verkligen åka utomlands med mig.. hon har frågat mig ett antal gånger nu. Så det blir nog till att ta en solskensresa med henne i höst :)..

Idag ska jag sola med, solarium då.. det behövs! Är blekare än färgen vit.. hur det nu går =/..

image99
Kolla vad härligt!! Vill dit!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback