Golden Days

Utgång igår då :P.. Vi skulle egentligen gått på skumparty men nej det skulle vara inställt.. så vi hamnade på golden days tillslut.. Det var helt okej där.. lite ångest över att jag slösade massa pengar bara.. men men.. så kan det gå ibland hehe.. Så vi vare väl hemma vid 4 o somna vid 5.. TRÖTT idag! Vaknade rätt tidigt ändå eftersom en viss Martina skulle ringa o väcka mig i min skönhetssömn! haha.. jaja, lite bilder:


163901-77
Den vackra Martina sätter på sig sin party min! haha

image85
Jag slurpar lite

image86
Hmm.. Martina tog lite kort på min meloner hahaha

   

Kommentarer
Postat av: Erlisch

Härliga meloner ^^

2007-07-25 @ 19:29:21
Postat av: pellegus

får man smaka?;)

Postat av: Robin

Otroligt vacker både du och dina meloner är:) ha d bra..

2007-11-08 @ 20:52:51
Postat av: Sebbe

Stora å vackra meloner:P Du är väldigt vacker oxå sötnows;P puss, adda min msn, [email protected] ;D

2007-12-09 @ 01:47:11

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback