Måste skriva oftare


Va längesen det var jag skrev nu *inte bra*.. måste försöka skriva oftare.. för Martinas skull haha..
Nu är det snökaos igen.. det ska ju snöa jätte mycket inatt tydligen. Får väl se imorgon när jag vaknar om det stämde. Men men.. på fredag ska jag till Ullared med Dennis.. ska bli riktigt skoj. Måste köpa massa kraffs! =) Kläder hittar jag aldrig några där.. men det finns så mycket annat så jag klarar mig hehe..


För övrigt.. Martina och jag leker framför webcamen.. ni ser verkligen hur vackra vi är!

163901-7


163901-6


163901-5


163901-3


*Over and out*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nice bilder..hihi.. aa du mpste skriva mer:D haha

Postat av: johan

niciga bilder keep upp the god work

2008-03-07 @ 13:22:45

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback