Utmaning


Jag har blivit utmanad av Martina!


Utmaning, Hitta positiva saker i livet!

Det du ska göra: Du ska skriva ner minst fem saker som du känner är riktigt bra med ditt liv, och det runtomkring.


1. Jag tar examen nu den 14 dec! Hej då skolan! På ett tag i alla fall :P
2. Jobbar just nu och får in extra pengar.. Gött som satan!
3. Att det är jul snart. Och då samlas släkten. Underbart :)
4. Är glad att jag har mina vänner. Det är bara ni som förstår mig :P
5. Just nu är jag inte fattig. Inte rik heller. Men jag har tillräckligt för att tex kunna köpa roliga saker till mig själv :). Kan inte klaga iallafall.
6. Att jag har kökort!
7. Att jag är över 20 och kan göra precis det jag känner för utan att någon kan neka mig det.



Kramis!

Kommentarer
Postat av: Edgar

Gött, en aning avis på några utav punkterna. Men kul att det går bra för andra.

Jag är inte bitter.

2007-12-05 @ 22:13:56
Postat av: Sandra

Edgar: Jasså hehe. Vilka punkter då?

Postat av: Edgar

Sara: 6an och 7an. Om jag bara tog mig själv i kragen skulle jag dock kunna lösa 6an...

Har du skaffat bil då?

2007-12-05 @ 23:01:22
Postat av: Sandra

Edgar: okok.. Jo jag har bil. Det köpte jag två dagar efter att jag fick körkortet. Har man skaffat sig ett körkort så är d bäst att skaffa sig en bil med annars har man inte så stor nytta av körkortet :P
(Förresten så heter jag Sandra)

2007-12-05 @ 23:17:26
URL: http://sweetsandra96.blogg.se
Postat av: Edgar

Jo det är klart att man ska utnyttja körkortet, men inte alla som har råd med bil direkt, beroende på hur kräsen man är.

Förlåt för namnet, blev lite fel...

(Förresten heter jag Alexander)

2007-12-05 @ 23:20:53
Postat av: Natalie

Skulle ju utmanat dig med *glömde* förlåt :)

2007-12-06 @ 11:17:33
URL: http://trollisch.blogg.se
Postat av: Mattias

Skönt att se sådana utmaningar annars så gräver man lätt ner sig i dåliga saker...
Dessutom så säger du att jordan har det ultimata utseendet?
FEL,FEL,FEL!!!!!
Du är bra mkt sötare än hennes plastikopererade kropp någonsin kan bli.
Sköt om dig så länge,skriver kanske igen...
Gillar din blogg.

2007-12-06 @ 14:23:40
Postat av: Roger

Hmmm...vet inte om jag kan hålla med dig om Katie Prices ultimata kroppsform....men din kropp är mycket trevligare att titta på i alla fall, sköt om dig...haj haj

2007-12-06 @ 23:42:34
Postat av: Daggen

så skulle jag skriva ett litet snällt inlägg här ang Katie Price,men det hade ju redan flera andra gjort.Jag kan ju säga som så att jag vilar hellre mina ögon på ngr bilder av dig än på "Jordan".har ju dock ej sett din kropp på det sättet men söt är du;-)

2007-12-11 @ 12:35:07

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback