Shopping

Ska iväg och julshoppa nu.. äntligen typ! Får nog köpa det mesta idag eftersom jag kanske åker till Borås imorgon och då kommer jag absolut inte kunna köpa några julklappar. Får hoppas jag hittar några fina paket nu då. Kan fortfarande inte fatta att det är julafton om 4 dagar.. det är absolut ingenting!

Sen kommer nyår och hela köret.. Och vad ska man hitta på då? Finns lite olika och  välja på.. det jag mest inte kan bestämma är om jag ska på fest eller ha fest själv.. hmm..

Nä nu måste jag springa iväg så jag hinner nånting idag. Emelie ringde precis och bjöd hem mig till henne på "julstök", vilket innebär att baka massa pepparkakor och ja, stöka till det haha..

- *springer iväg*

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback