Lucia

Trevlig Lucia alla! :)


Just nu så håller jag på att julstäda.. och fler tomtar ska sättas upp :). Går lite trögt med rummet, men det är väl städat snart, om jag inte blir distraherad av nånting hehe.

Mamma bakade lussebullar förut. Himla goa asså.. ska nog trycka i mig en till alldeles strax. Mysigt när det kommer massa jullukter här hemma.

Hinner inte skriva mer nu.. ska städa så jag inte tappar städsuget hehe.

image240
Mamma degar på...


image241
...och rullar på..


image242
Sixten känner suget efter lussebulle hehe.


image243
Findus vill ha russinet. Så himla söt när han tog dom hela tiden. Findus lekte med dom och Sixten käkade upp dom haha.


image244
Första plåten


image245
Resultat.. Mums :). Här är bara några.. resten skulle frysas in :P

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback