Julafton!

Kom hem från mormor och morfar för inte så längesen.. mysig julafton :).. Fick massa julklappar och är nöjd med allting.. kunde inte bli bättre! Firade julen med min familj och släktingar från Öland och Lindome. Dennis var också med :P  Så det var riktigt trevlig.. Så nu har man ätit massa julmat, vilket inte är allt för nyttigt. Men jag fick ett jätte bra träningsredskap av Dennis som jag ska börja använda mig utav. Han visste inte ens att jag önskade mig en sån.. men det gjorde jag. Så nu kommer jag träna 5 ggr i veckan. Ska försöka i alla fall :P


image275
Julstöket är igång :P


image274
Tomten hittade rätt i alla fall ;)


image276
Mormor, morfar och kusin


image277
Ännu mer kusiner hehe


image281
Dennis och jag :P

image279
Christian, Sofia och jag :)


image272
Lite julklappar jag fick


image273
Öppnade klappar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ne de gör de inte..:PÖ

Postat av: Niels

Hi there,

I'm a guy from the Netherlands. I was surfing on the internet and found your blog. It's nice to see how someone from another country celebrates Christmas. I see you've got a tree and presents and stuff. Looks a lot like how we do it in Holland. Well anyway, happy holidays!

Niels
The Netherlands

2007-12-30 @ 00:52:20

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback