Jessica Alba

Jag har tidigare skrivit om Jordan och hennes kropp. Tycker att hon har en jätte fin kropp och hade aldrig tackat nej till den kroppen. Men det finns en kändis som slår Jordans kropp och utseende. Den tjejen är Jessica Alba. Hon är helt perfekt, enligt mig. Jätte fint ansikte och en kropp att dö för. Förstår att hon är många killars dröm. Och hennes hudfärg är perfekt den med. Sådär fint brun och fräsch.. usch vad avis man blir på den flickan :P Bra gener där ja!


image263


image262


image264


Ja, hennes kostschema hade jag velat ta en titt på!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hej hej! Ville bara säga att ja inte har hittat nån sån tröjja :(
ja får helt enkelt hålla lite koll på tradera ;)
o detta du skriver om Alba.. du borde nog ta dig en titt i spegeln riktigt ordentligt för det är många som drömmer att se ut så som du gör. faktiskt. Ha en god jul & ett gott nytt år!

2007-12-21 @ 08:55:31
Postat av: surbubben

Förtår dock inte vad du har att va avundssjuk på. På de korten man sett så tycker jag att du har en jättevacker kropp och kan tänka mig att är otroligt många som är avundssjuka på dig.

2007-12-21 @ 11:19:35
Postat av: Anonym

Nej för bilderna är ju inte regigerade till 1000 heller. haha

hudfärgen i photoshop fixar man på ett par sekunder utan att vara ett proffs. och innan hennes filmer solar hon som en tok. Livsfarligt, visst. men jävligt snyggt. alla kan!

2007-12-21 @ 15:18:28
Postat av: ventus

Säg mig, vad är det nu för fel på din kropp? Jag tycker att den är mer än perfekt. (kollat via snyggast.se) Och av de man ser där, har du en riktigt fin kropp, men det visste du nog redan? Sen är det lite som dom andra skriver: Det är inte svårt att göra en bild så snygg som den är där, tro mig...

Puss på dig
/ventus

Postat av: ventus

Varför är du avis på henne för?
Jag tycker att du har en riktigt het kropp, som jag vet att många skulle gem mycket för, för att få - tro mig. Av det man ser på bilderna (även då snyggast.se) så har du riktigt fin kropp, men det visste du nog redan? (:

Sen Alba, visst, inga större fel på henne. Men det är som dom tidigare skriver: Det är inte så svårt att göra bilder snyggare med hjälp av dagens datateknik. Photoshop har en stor del i varför det blir så snyggt som det är. Tycker du inte ska tänka så mycket på hennes kropp, när du själv ser ut som du gör - snygging!

Förutsatt att inte du också lekts sönder i ps? ;) hehe!

Puss på dig.
/ ventus.

2007-12-22 @ 21:58:11
URL: http://ventus.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Tycker hennes kropp är slank och väldigt fin hud/färg på hela kroppen. Säger inte att min kropp är något fel. Men hennes kropp är perfekt. Vet att man kan fixa till bilder i PS hur lätt som helst. Men det spelar ingen roll om dom använt sig utav PS för hon är lika fin i verkligheten ändå. :) På snyggast.se så finns det ingen direkt kroppsbild på mig, så du har väl sett någon bild i min blogg. Men tackar för komplimangerna, dom uppskattas :)
Kram!

2007-12-22 @ 22:38:27
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: christian

hej moste säga att det är väldigt kul att du skriver lite så roligt att se vad andra tänker. sen blir man så jävla tröt på allt fixerande som råder idag det är sjukt. vist dom e söta.. men det är en jäkla skillnad när man tar bort allt smink. det är först då man kan jämmföra. God Jul&Gott Nytt År.

M.V.H Christian Olsson

2007-12-23 @ 01:04:42

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback