Festen i Hedared

Var ju som sagt på en fest i Borås i lördags. "Svenska techno eliten" uppträdde. :) Så skulle kolla in dom samt festa lite.. Skulle egentligen åkt dit med en polare, och sen en annan.. men det sket sig så åkte dit med syrran hehe. Mötte sedan upp Dennis som redan var där. Han och Assar (Amboza) hade åkt dit mycket tidigare eftersom dom skulle uppträda senare. Laser inc, secontunez m.fl var några av dom som uppträdde.

Men det var nice där, träffade massa bekanta.. det var så kul att träffa och snacka med alla dom igen! Var ju sjukt längesen jag såg allt Borås folk. Var ju där mycket när jag var runt 15 bast, och nu är man 21. Så ja.. Många år sen :P

Senare drog syrran och jag hem till Dennis för att sova.. Gott det var att sova när jag väl somnade asså! Men sen var det raka vägen hem till Göteborg eftersom vi skulle ha gäster idag. Mormor, morfar och min bror kom på besök. Så dom gick vid 00.00 ca. Så nu har man ätit massa snask.. men det var mycke trevligt :)

Nu ska jag sova, det går typ inte att kolla vad jag skriver här.. mina ögon går i kors! hehe

Natti.

image220
haha

image221
Kungen och jag

image222
Innan mera folk kom

image223
Grattis till Dennis som fyllde 22 i fredags :)

image224
Två fina frisyrer :P

image225

Amboza-Dennis och jag


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, Laser inc!!!
Orka med den där fågeln nå mer alltså ;)
spana gärna in min blogg snygging!

Postat av: Mini

va fin du va:D jätte söt ju..:D

2007-12-03 @ 21:19:47
URL: http://minisch.blogg.se
Postat av: Anonym

Daamn vilken sats jag la till dina stora bomber! :D Langa MSN :D

2007-12-03 @ 22:40:28
Postat av: Badhh

Hahahaha Ser ut som jag hånglar upp dennis :P

2007-12-04 @ 21:50:01
Postat av: kristoffer bengtsson

hett ;)

2007-12-10 @ 17:04:54

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback