Britney Spears - piece of me



Vad tycker ni om Britney Spears nya låt då?

Kommentarer
Postat av: Kobe

Ingen aning men jag måste säga att du är sjukt snygg

2007-12-08 @ 20:54:36
Postat av: Lasse

Me no like... :) Gillar inte brittan! Skulle vart su istället.. ;)

2007-12-09 @ 02:24:33
Postat av: Jonas

Niice blogg you got there=)

Postat av: S

Är inte Britney på något sätt en symbol för vår tid?

Det är uppenbart att hennes musik fungerar. Och när man är ute på avenyn så verkar den också uppskattad.

Samtidigt känns hon som människa bland det mest misslyckade och miserabla man kan hitta just nu.

Har man den talangen hon har så sätts den i centrum hela tiden, sedan kan hon som person aldrig leva upp till det. Också hamnar hon i det läget hon är just nu.

Vad pluggar du till och är strax klar med förresten? (om det står ngnstans och jag missat det så skyller jag på att jag just nu är i 2 tentaplugg och all text har en förmåga att flyta ihop...=)

2007-12-13 @ 15:22:34

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback